Izvēlne
  • En-Lv
  • Rīga, Hanzas Perons
8. janvārī Rīgā norisinājās Digital Out-Of-Home Conference, kuras ietvaros tika runāts par tām priekšrocībām, ko piedāvā digitālā reklāma vides medijā, par efektīvu kampaņu plānošanu un plašajām mērķauditorijas sasniegšanas iespējām.
Ar savu pieredzi dalījās  - Jonas Kofahl - Director of Digital & Innovate Wall JCDecaux, Germany; Michael Cooper - Digital Director EMEA, McCann Worldgroup, UK; Bart de Vries - Chief Commercial Officer  JCDecaux Netherlands; Prof.Dr. Kai-Marcus Thäsler - Head of German OOH association; Jyrki Poutanen un Lauri Gran - Chief Creative Officer, TBWA Finland & Creative, TBWA Finland.
Īpaši pateicamies mūsu atbalstītājiem – Nespresso.
Konferenci vadīja Øyvind Markussen, CEO Norge un Baltic.  

Published in JCDecaux Latvia